Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Václav Urban

21. 12. 2007 1:52
Miloš Zeman se stal stínovým prezidentem

Objevil jsem zajímavý loňský článek neznámého autora, který píše pod pseudonymem Vřeteno Vřetenovič:

http://www.kurzy.cz/zpravy/124640-milos-zeman-se-stal-stinovym-prezidentem/

0 0
možnosti

sims

19. 12. 2007 19:41
Pro pana Urbana.

ještě se vrátím k Vaší reakci na můj názor. S tím pásovým oparem Vás opravdu chápu - měla jsem jej na jaře - následky pociťuji ještě dnes. V letošním roce byl velký výskyt, poněvadž byla mírná zima a bylo i hodně neštovic a u pásového oparu jde o stejný virový kmen. Přeji Vám, abyste  jej již nikdy nedostal. Jinak k léčbě - na trhu jsou teď dva typy antivirotik Zovirax a Herpesin (na oba jsou, resp. měly by být doplatky cca do 100,- Kč).

Pokud byste v budoucnu potřeboval tyto léky, Váš ošetřující lékař Vám jej nebude chtít předepsat - obraťte se rovnou na infekční oddělení Vaší nemocnice. Jelikož se jedná o vysoce infekční chorobu - patří její léčení na toto oddělení. Jestliže jste jej měl na hlavě a možná jste měl ohroženo i oko, měl jste se domáhat účinné léčby (při vážných stavech dávají i lék formou kapaček).  Synovi mé známé, kterému je 30 let na opar velikosti 5korunové mince antivirotika bez problémů předepsali. Raději Vám přeji, aby se Vám tahle hrůza již navždy vyhla.

0 0
možnosti

Václav Urban

19. 12. 2007 20:42
Re: Pro pana Urbana.

Děkuji za informace. To už je historie stará tak sedm let. Tehdy jsem se tvrdě dožadoval antivirotika Herpesinu přes pohotovost v nemocnici na kožním. Zastupovala tam zrovna lékařka z neurologie a tenkrát mi Herpesin předepsala, ale ošívala se. Zdůvodnila to rizikem zánětu mozku. Teprve když jsem šel na kontrolu na totéž oddělení, pochopil jsem problém. Vyslechl jsem na chodbě telefonický rozhovor primáře s onou lékařkou. Řval na ní, kdo že to bude platit atd. Jak jsem už psal. Při kontrole mi dával patřičně najevo, že jsem dostal něco, co jsem dostat neměl. Ještě k účinnosti léku: současně funguje jako prevence dalšího výskytu tohoto typu onemocnění. Takže bych měl mít snad pokoj.

Děkuji za příspěvek a za přání

0 0
možnosti

Václav Urban

19. 12. 2007 17:04
K diskusi

Milí přátelé, sleduji diskusi, děkuji za vaše příspěvky.  

Těší mě, že moje články čte bývalý americký senátor a prezidentský kandidát Barry Goldwater, který silně oslovil i nepolitického Boba Dylana (viz Bob Dylan: Kroniky I., stranu si nepamatuji, ale je to na konci knihy.)

Na úvahy o starozákonní etice jsem se ještě nedostal, tak jsem úvodní článek deaktivoval.

0 0
možnosti

Václav Urban

19. 12. 2007 23:29
Pro Barryho Goldwatera doplňuji nalezený Dylanův citát:

"Já vnímal věci jednoduchým, primitivním způsobem a měl jsem rád politiku vesnických trhů. Můj oblíbenej politik byl arizonskej senátor Barry Goldwater, protože mi připomínal pistolníka Toma Mixe, ale to jsem mohl jen těžko někomu vysvětlovat. Intelektuální pseudopolemiky a žvásty nebyly nic pro mě."

Bob Dylan: Kroniky. Díl první. Praha, Argo  2005, s. 262n.

0 0
možnosti

MIlan Krajčovič

19. 12. 2007 15:38
Ať jdou oba do ..............

Těchto dvou pánů už bylo dost. Jejich do nebe vanoucí nabubřelost a arogance se už nedá snášet. Klaus udělá vše aby se udržel co nejdéle a nejlépe "nafurt" - podbně jako Valašský král Boleslav První.

Jak říkám ať jdou oba někam. Žlučí mě hýbe i tzv. pravicová ODS. Karel Kryl by měl inspirace k písním i dnes hodně. Kupčíci mizerní, vypráskat je z oken radnice. [>-]

0 0
možnosti

Václav Urban

19. 12. 2007 18:12
Re: Ať jdou oba do ..............

Souhlas

0 0
možnosti

Barry Goldwater

19. 12. 2007 12:03
Oba jsou z jedné stáje

Klaus i Zeman jsou oba z Prognostického ústavu, velice podivného komunistického zařízení, vytvořeného za ne zcela jasným účelem. Pokud byly oba instruováni k provádění jisté činnosti, je logické, že jeden bude více méně nenápadně poporovat druhého.

0 0
možnosti

sims

19. 12. 2007 15:37
Re: Oba jsou z jedné stáje

Ano, nazval jste to přesně. Myslím, že již včera jsme na tomto shodli u jiného článku. Já si myslím, že výměna VK za Zemana by bylo lezení z louže pod okap.

Nechápu, proč se lidi již důrazněji nedomáhají změny Ústavy - aby volba prezidenta byla přímá. Vždyť naše zastupitelská demokracie je patová a bezzubá záležitost. Důkazem je přešlapování na místě v přijetí důležitých zákonů např. důchody, Hrůzným úkazem je i přijatá reforma veřejných financí, kterou koalice zcela evidentně nezvládla. To co se jim pod taktovkou dvou přeběhlíků podařilo schválit není přece reformou. Reforma měla proběhnout především v daňové oblasti (zjednodušení daní, různá fin. zvýhodnění přehnat přes právě přes daňová přiznání, omezit přístup k sociálním dávkám, atd). Namísto toho, se ihned po zavedení reformy budou dělat další úlitby - lidovci se chystají na změny na základě zkušebního období, doktory zaměstnají jako výběrčí daní (poplatků).

Vždyť jsou jiné jednodušší cesty.

0 0
možnosti

Mac

19. 12. 2007 11:31
Inu mafiáni...

Vypadá to, že chtějí Klause zvolit už v prvním kole.

0 0
možnosti

C.I.U.

19. 12. 2007 8:40
karma

toto je klíčový aspekt celé taškařice! A pro pochopení zbytku doporučuji Kmentovu knihu Kmotr Mrázek o roli Vodníka Šloufa a Mlhy Zemana pro blaho polistopadových mafií

0 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2620x
Autor webu www.neuhaus.cz

Osobní stránka


Osobní blog na aktualne.cz

---
MOTTO:

V našem světě rychle se měnících hodnot (vítaných změn, které přináší technický a vědecký pokrok) podléhají změnám také duchovní, morální a umělecké hodnoty, ovšem daleko pomaleji a ne vždy k lepšímu.


Těžko říct, co přinese budoucnost. Rád bych si dovolil vyjádřit názor, že nový horizont nám může otevřít pokorný zájem o vnitřní či duchovní hodnoty. Naše technologické pokroky by nám měly poskytnout více času – budeme totiž potřebovat kulturu, abychom si to všechno mohli dovolit.


— Kurt Adler, 1965